Followers

Wednesday, September 23, 2009

jiwa hidupku...

apa pendapat anda tentang MUZIK??emm.let me see..owh many people luv it!! well i do..i really obsessed with it!as you know..music has become a part of my life..bak kate org "air dicincang bekali2 pon takkan putus ar.." peribahase aku ubah sendiri...hehe..aku suke sagt dengar lagu..music...eh samela tu..aku ta kisa genre ape lagu tu..jji sedap didengar..em..bab tu la aku letak mcm2 lagu kat blogger nih..especially myspace aku..hehe lagi satu aku suke update lagu2 aku dari yg lame ke baru..emm biasela..kdg2 mood pon berubah..takkan la na slalu dengar lagu yg sama rite?


kdg2..sesetengah lagu tu membuatkan aku teringat pada kenangan2 lampau..masih jelas dibayang mata..banyak lagu yg hampir2 menceritakan separuh kisah hidupku..emm.bnyak kisah..ntilah aku cerita..aku akan merasa sedih..insyaAllah akanku kongsikan bersama kalian..ok?emmm.out sebentar..salam..

No comments:

Post a Comment

Blacy Smiley - Victory