Followers

Monday, September 26, 2011

aku bersama mood yang tak menentu...

*PERINGATAN*

ini bukanlah blog untuk maki hamun mahupun luahan sebarang cacian daripada sang pemilik.. tapi blog untuk meluahkan perasaan serta isi hati sang pemilik.. jika dikatakan wujudnya ayat2 lazim seperti yang lazim didengari sila abaikan.. kerana itu adalah hak mutlak sang pemilik... untuk bersuara dengan pengikut2 nya.. harap difahami dan terjelas lah maksudnya... MAKLUMAN DIHARAPI... 

*SITUATION 1*

tired tuesday... mood kurang baik... dan DAMN! paper economic tadi meletakkan ako kepada tahap kurang kepuasan yang tinggi.. sabar jela.. yang dikendong berciciran sama lah juga yang dibaca tak masok... tiba2 je this semester keluar soalan ESSAY melebihi KIRAAN yang sepatutnya =.=' 

tapi atas nasihat rakan2 ... aku terima sajalah hakikat yang sudahpun berlalu.. sesungguhnya aku dah berusaha dan hanya meletakkan selebihnya pada-Nya.. tawakkaltuillallah... aku dah mencuba sebaik mungkin.. dan aku berpuashati biarpun terdapat kekurangan :)

seeloknya lah sang pemilik melabuhkan tirai.. semoga berjumpa lagi... masa hadapan.. salam ukhuwah sang pemilik dan teman-teman :)

No comments:

Post a Comment

Blacy Smiley - Victory