Followers

Sunday, May 8, 2011

BERSAMA MEREKA love them :))

Assalammualaikum w.b.t 

bloggers2 ku sygg....how's your day today?? hope you all enjoy some miracle today...korang perasan tak bumi kita semakin kepanasan sekarang...?? huh..kuasa Tuhan..lagipon kita ni manusia akhir zaman.. kne bersiap sedia dalam ape jua keadaan..tapi bersediakah kamu?? aku?? sama-sama kita fikir2 kan dan renung2kan sejenak...

hari ni adalah hari yang paling mengembirakan aku pasal pe..aku berhappening n family aku hari ni...starting from 7.30 a.m till 12.00 p.m keje ktorg meluangkan mase yang terluang ni bersama-sama..bukan slaloo lagipon aku enjoy kua n family aku....rase tenang jep...pagi2 lagi kitorg da pegi memory land...or org ipoh panggil LOKENG..ape tue?? haaa.. lokeng tu actually name org ..org cina..klo ta silap name dye sebenarnye..LAM LOCK KENG...owner tmpat ni la...tp disingkatkan menjadi lokeng je...dipendekkan cerita..tmpat ni memang memori dan retro la untok korg2 yang sukekan keunikan dan kelainan mcm na carik barang2 antik ke...barang2 terpakai ke..boley la sgah tmpat ni....pada yg urban sgt tue..korg mybe ta ley menilai bnde2 kat cni kot..tp klo korg na g ta salah..sialu-alukan saje....

okeyh..juz wanna share some moments...here some pic that had been taken today~!! have fun~! :))





lokeng :))



lokeng :))



pose je keje aku an...nasebla..



abah ku <3



mak ku <3 



adik wekkk hehe



new style wanna try??



cermin pon boleyyy



b4 ber bowling :))








MEREKA YANG TELAH MENYEMPURNAKAN HARI SAYA..<3



:))



MOMENT.....:P



p/s :: aku kepanasan..ta larat na tuleyh daa..ahakz nanyte~!!



No comments:

Post a Comment

Blacy Smiley - Victory