Followers

Thursday, May 5, 2011

MAHARAJA LAWAK = JOZAN IS DA BEST~!

Assalammualaikum w.b.t....

selamat petang tok korang2 sekalian..ape aku na kongsi arini sal citer MAHARAJA LAWAK yang tengah peymes kat Astro Warna skunk..haha..tapi uma aku bkn ade astro pon stakat songlap kat youtube je mampu...hahahah btw...selama aku tengok persembahan bekas2 RAJA LAWAK dolu2 aku sebena eh da tertarik n show JOZAN dri musim satu smpai la musim 5 nih.... haha bkn ape klo tgok je dorg wat show ta kering tekak aku gelak sorang2 mcm hantu...smpai adik aku ckp aku gile...GILER??? haha ade aku kesah...SUME NI MISKOMUNIKESYEN je....hehehe yang lain2 pon bagos2 jugak especially NABIL...persembahan dye pon unique dan berkarisma gtu....haha...yang lain2 pon okeyh jep..cume dri ni da berkenan nengok show bebudak due org ni...layannnnn......so... untuk tontonan umum aku persembahkan la video2 maharaja lawak yang aku kongsi kan dari fesbuk... tok totonan korang jugak....so wat JOZAN keep it up~!!! i like both of you~! Plawok...plawokk...plawooookkk.........:P












p/s :: layan jela....hehehe

No comments:

Post a Comment

Blacy Smiley - Victory