Followers

Tuesday, May 17, 2011

KAMI & IPOH :))

Assalammualaikum w.b.t n salam sejahtera buat korg semua nye~!!! 

lame gak aku ase ta update blog now tonite aku na citer kisah aku n kawan2 aku mase kitorg hang out g JJ ahad lepas..walopon lewat 2 hari..ade aku kesah?? blog aku suke aty aku la na citer bile2 pon kan..?? eh3..jgn tacing2 plak aku ta mara ko pon...haha bergurau2 jela... 

aku, yop, mira, pali, akim .. ni jela manusia yang ade pade hari tu je..yela ini je yg ley kua..yg len2 bole kua..tp bz..jadi ta boleh la kan...tapew2..next tyme kite kluar ramai2 k~!!! lame gak ta jumpe dorg ni...bout a year maybe?? yela..last terpisah tyme form 6 aku kua g uitm mira pon...soo..na jumpe pon susa...masing2 ade hal masing2...tp aku bersyukur la dpt jugak jumpe dorg ni lagik...asyik gelak je...ta abes2 melawak...haha..ni aku na share sket gambo2 dorg neyh...buat YOP ... kate nak feymes kann?? terime je la ek...hehehe jgn mara yop...muke legend ... tapi aty kiut kan3???? kemon.... hehe ENJOY~!!!











gamba eksklusip~!! hehe


hari bersama mira @ ceroi <3














senyum bahagia seorang amira @ amina :))

p/s :: terima kaseh sahabat~!!! semoga ketemu lagi di lain waktu~!!

:))


pasnih aku nak dorg ni ade skali ::: lela, anis, fara, nani n faeyzah~!!! okie can't wait to meet yalls~!!

No comments:

Post a Comment

Blacy Smiley - Victory