Followers

Friday, May 6, 2011

CERITA APEE??? CERITA AKU...HAHAA :))

Assalammualaikum w.b.t. dan salam sejahtera kat korg yang tgah on9 fesbuk tue...sakan kome ye...hahaha..aukeyh~! malam ni tade ape aku na citer..juz aku na bongkar sikit sejarah perjalanan hidup aku dri aku kewchik sampe la da beso panjang ni haa...haha klo dikenang balik memang klako bebenor... tapi bnyak kenangan yang aku boleh imbau dan gelak sensorang bile bosan ke sunyi ke..marah ke...kan3... hehe...

adelah sdikit senbnyak gambo yang aku ley kongsi n korg..tapi tok korang2 je taw...hehehe let's take a look YO~! hehe(kak maria pinjam tagline hehe) :))




mase tewchik...


besa dah..


konon summer la...hehe


dengan cae (dulu comey skang..decide sndrik..)


aku ade lesen dri kecik lgi..korg ade??? 
*mata keatas tgn dibahu*


mang hobi smpai skang..haha


okey budak tu kiut sesangat~! 


wif atok n opah and cousins..aku je heroin..hehe


cari aku yang mane satu..
ta jumpe..
meh aku na lmpang kasi bek cepat...


budak kecik tu pengawas percubaan lalalal~~~


retro weyh~! korg ade?? hehe


zaman dulu kala...caye??


ish3..sob3..impian tgal kenangan..sob3..


wif ain~!!! 


miss them oll~~! YO~!


TCS Convent~! rawks~!


miss 5 ROSE miss MRS UBAIDAHs' more~!


haha rindu gilak dorg neyh~!


yop~! pali~! nani~! faezah~! linda~! 



last day we've been together...6R1..


aukeyh~~ rindoo korg..erk~


here i go...UiTM dihatiku..DPIM milikku..


dorang besh~! giler~! happy~! sume la korunk~! 
hehehehehheheehheh
one word :: KORANG BEST~!


last but not least..aku tetap aku... 
chill'ex~! love u olls~~!!




p/s :: urghh korang ley ckp ape korg nak..but the truly is this is me..
gotcha~!

No comments:

Post a Comment

Blacy Smiley - Victory